Firma Better Finance to młoda, polska spółka zajmująca się inwestycjami, majątkami, emeryturami, ubezpieczeniami – a ogólniej rzecz biorąc planowaniem finansowym.
W 2011 roku zwrócili się do naszej firmy z prośbą o przygotowanie systemu kompleksowej identyfikacji wizualnej, zaczynając od strony internetowej, poprzez papier firmowy i wizytówki, do kwestionariuszy.
Produkty firmy Better Finance skierowane są zarówno do odbiorców indywidualnych, jak i małych oraz średnich firm.
Stylistyka tożsamości firmy z tego sektora powinna wzbudzać zaufanie, świadczyć o profesjonalizmie spółki, a jednocześnie być przejrzysta dla potencjalnych klientów.
Logotyp wykorzystuje prosty i elegancki, dwuelementowy krój czcionki, który nawiązuje wyglądem do monety.
Taka sama stylistyka została wykorzystana także na pozostałych projektach do druku.
Dodatkowo strona internetowa została wzbogacona o spokojne zdjęcia w ciepłej kolorystyce i stylowe podkreślenie najważniejszych elementów.
Tak skonstruowany wizerunek kojarzy się z pieniędzmi, luksusem, bezpieczeństwem i jakością, budzi w klientach szczerość i zaufanie.